Ako postupovať pri reklamácii

Kontaktujte nás

Ak sa na výrobku objaví chyba kvôli ktorej nemožno výrobok ďalej plnohodnotne využívať máte právo na reklamáciu. V prípade že takúto závadu objavíte prestaňte výrobok používať a obráťte sa na nás prostredníctvom emailu, či kontaktného formulára. Spoločne ďalej rozhodneme, či je nutné výrobok zasielať k nám na reklamáciu, alebo nie. V mnohých prípadoch sa môže jednať o vadu, ktorú môžete sami odstrániť a ušetriť tak čas a poštovné.

V emailovej správe prosím uveďte:

  • Číslo objednávky
  • Reklamovaný tovar
  • Popis závady

 

 

Zaslanie produktu k reklamácii.

Ak sa nám problém nepodarí vyriešiť spoločnými silami, odporučíme Vám zaslať výrobok na reklamáciu k nám. V tom prípade prosíme o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý možno stiahnu kliknutím na odkaz nižšie. Balík zašlite Slovenskou poštou na adresu:

FROGMAN s.r.o. (ID:863) - ID je nutné uviesť, inak nebude zásielka doručená!
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín


Priebeh reklamácie

Zásielky prijaté na adresu v Trenčíne budú preposlané na našu centrálnu adresu v Olomouci. Reklamácie riešime spravidla do 3 pracovných dní od doručenia na centrálu. Ak je reklamácia riešená výmenou, odosielame nový výrobok často ešte v deň prijatia reklamácie. Snažíme sa tak minimalizovať zdržanie, ktoré vada výrobku spôsobila. Spolu s vymeneným alebo opraveným tovarom potom dostanete potvrdený reklamačný formulár s opísaným postupom pri reklamácii.

 

Uvedomujeme si, že reklamácia predstavuje pre našich zákazníkov komplikáciu a nepríjemné zdržania. Snažíme sa preto maximálne vyjsť v ústrety a urýchliť priebeh reklamácií. Veríme, že rýchle rokovania prispeje k spokojnosti zákazníkov.