Ako postupovať pri reklamácii

Uvedomujeme si, že reklamácie predstavujú pre vás komplikácie a nepríjemné zdržania. Snažíme sa preto ich priebeh urýchliť a vyjsť požiadavkám zákazníkov maximálne v ústrety. Ako si v tom môžeme vzájomne pomôcť?


Najprv nás kontaktujte

Ak sa na výrobku objaví chyba, kvôli ktorej nemožno výrobok ďalej plnohodnotne používať, máte právo na reklamáciu. V prípade, že takúto závadu objavíte, prestaňte výrobok používať a obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu či kontaktného formulára. Spoločne rozhodneme, či je potrebné výrobok zasielať k nám na reklamáciu alebo nie. Môže sa totiž jednať o vadu, ktorú zvládnete odstrániť sami a ušetríte tak čas a poštovné.

V emaili prosím uveďte:
  •     Číslo objednávky
  •     Reklamovaný tovar
  •     Popis závady

Kontaktujte nás aj v prípade, že neviete, či je závada spôsobená tonerom. Náklady na diagnostiku iným servisom nemôžeme bez predchádzajúceho schválenia preplatiť.


Ako zaslať produkt na reklamáciu?

Ak sa nám problém nepodarí vyriešiť na diaľku, odporučíme vám zaslať výrobok na reklamáciu k nám. V tom prípade prosíme o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý si stiahnete kliknutím na jeden z odkazov:

Reklamačný formulár vo formáte doc
Reklamačný formulár vo formáte pdf

Balík potom zašlite poštou na nižšie uvedenú adresu. Reklamačný protokol pribaľte do balíka alebo nám ho pošlite emailom na: objednavky@tonersyp.sk.

FROGMAN s.r.o. (ID:863) - ID je nutné uviesť, inak nebude zásielka doručená!
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín


Čo bude nasledovať?

Zásielky prijaté na adresu v Trenčíne budú preposlané na našu centrálnu adresu v Olomouci.

Prijaté reklamácie riešime spravidla do niekoľkých pracovných dní. Ak je reklamácia riešená výmenou produktu, odosielame nový výrobok často ešte v deň prijatia reklamácie. Snažíme sa tak minimalizovať zdržanie, ktoré vada výrobku spôsobila.
 
Nahlásit
chybu