Ako postupovať pri reklamácii

Uvedomujeme si, že reklamácie predstavujú pre vás komplikácie a nepríjemné zdržania. Snažíme sa preto ich priebeh urýchliť a vyjsť požiadavkám zákazníkov maximálne v ústrety. Ako si v tom môžeme vzájomne pomôcť?


Najprv nás kontaktujte

Ak sa na výrobku objaví chyba, kvôli ktorej nemožno výrobok ďalej plnohodnotne používať, máte právo na reklamáciu. V prípade, že takúto závadu objavíte, prestaňte výrobok používať a obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu či kontaktného formulára. Spoločne rozhodneme, či je potrebné výrobok zasielať k nám na reklamáciu alebo nie. Môže sa totiž jednať o vadu, ktorú zvládnete odstrániť sami a ušetríte tak čas a poštovné.

V emaili prosím uveďte:
  •     Číslo objednávky
  •     Reklamovaný tovar
  •     Popis závady

Kontaktujte nás aj v prípade, že neviete, či je závada spôsobená tonerom. Náklady na diagnostiku iným servisom nemôžeme bez predchádzajúceho schválenia preplatiť.


Ako zaslať produkt na reklamáciu?

Ak sa nám problém nepodarí vyriešiť na diaľku, bude nutné tovar doručiť k nám. Vyzdvihnutie balíka s reklamovaným tovarom zaistíme na naše náklady priamo na vašej adrese. Stačí ak tovar zabalíte do jednej krabice a zalepíte tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu alebo vysypaniu.

K reklamácii vyplňte reklamačný formulár, ktorý si stiahnete kliknutím na jeden z odkazov:

Reklamačný formulár vo formáte doc
Reklamačný formulár vo formáte pdf

Reklamačný protokol pribaľte do balíka alebo nám ho pošlite emailom na: objednavky@tonersyp.sk.


Čo bude nasledovať?

Spoločne nájdeme vhodný termín na vyzdvihnutie balíka kuriérom, ktorý zásielku doručí k nám. Prijaté reklamácie riešime spravidla do niekoľkých pracovných dní. Ak je reklamácia riešená výmenou produktu, odosielame nový výrobok často ešte v deň prijatia reklamácie. Snažíme sa tak minimalizovať zdržanie, ktoré vada výrobku spôsobila.